Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában

, Olvasó

A Fujitsu mesterséges intelligenciát és robotalapú folyamatautomatizációs technológiát vezet be Social Command Center (SCC) következő generációs ügyfélszolgálati megoldásánál. A hangalapú biometrikus megoldás integrálása emberközpontúbbá teszi és egyszerűsíti a használatot

Budapest, 2017. július 13.  –  A természetes nyelv és a chatbotok továbbfejlesztett támogatása révén jobban előre jelezhető a felhasználói viselkedés és javul a használati élmény
A nagy teljesítményű AI-motor sokféle alkalmazásközpontú kérést tud zökkenőmentesen integrálni


A Social Command Center (SCC) következő generációs ügyfélszolgálati megoldáshoz ma bevezetett kognitív technológiák sokoldalúbb, intelligensebb és felhasználóközpontúbb modellt valósítanak meg, és több támogató csatorna kombinálásával gondoskodnak az egységes felhasználói élményről.


 A kognitív technológiák – például a mesterséges intelligencia (AI) és a hangalapú biometria – használata központosítja, modulárissá teszi az SCC működését, és szervesen beépíti a megoldást a Fujitsu digitális munkahelyi (Digital Workplace) kínálatába. Ily módon a felhasználó vállalat egyszerűbben kit tud szolgálni sokféle felhasználói élményt és igényt. Az új Fujitsu SCC technológiái a virtuális személyi asszisztenseknél megszokott egységes, sokoldalú és személyes kiszolgálással kombinálják a felhasználóbarát természetes nyelvi felület egyszerűségét és használati jellemzőit – így biztosítva értékes üzleti eredményeket a végfelhasználók támogatása terén.


 Amint az a Fujitsu által „A következő generációs ügyfélszolgálatok fehér könyve” (The White Book of Next-Generation Service Desks)1 címmel kiadott tanulmányból is kiderül, napjaink technológiához értő felhasználói átlátható támogatási modelleket szeretnének igénybe venni a felmerülő IT-problémák elhárításához, és elvárják, hogy proaktív algoritmusok avatkozzanak be a problémák megoldása, vagy még inkább megelőzése érdekében. A Fujitsu az SCC kidolgozásával reagált erre az igényre. Ez az ügyfélszolgálati megoldás felhőalapú technológiák, fejlett gépi tanulás és prediktív analitika segítségével enyhíti a végfelhasználókat érintő technológiai problémákat. Fejlett virtuális személyi asszisztens funkciója bármilyen eszközről elérhető, és többféle csatornán keresztül, interaktív módon, természetes nyelven kommunikál a felhasználókkal.


 A Fujitsu Social Command Center egyszerűsített, személyre szabott felhasználói élményt nyújtva támogatja a kérések bővülő körét, és segíti a mindennapi IT-problémák (pl. jelszó elfelejtése) megoldását – automatizáció, virtuális ügyintézők és kognitív tanulás alkalmazásával. Az SCC intelligens portálként működik, 14 nyelven chatelő virtuális ügyintézőkkel. A hangfelismerési funkció bevezetése az év későbbi szakaszában várható. A felhasználói hangminták felismerése már jelenleg is támogatott azokban a helyzetekben, amikor biometrikus azonosításra is szükség van az egyszeri bejelentkezés mellett.


 A Social Command Center mesterséges intelligenciával teremt üzlet értéket


A Fujitsu becslése szerint az SCC akár 40 százalékkal is csökkentheti az ügyfélszolgálati ügyintézőkhöz befutó hívások számát.


 „A Fujitsu Social Command Centerben az ember úgy chatel a virtuális ügyintézőkkel, akár a kollégáival. A virtuális ügyintézők megértik a természetes nyelven érkező kéréseket, és így képesek például repülőjegyet rendelni, szállodát foglalni, nyomon követni a kérés aktuális állapotát, sőt akár a munkaidő-elszámolást is kitölteni” – magyarázza Conway Kosi, a Fujitsu menedzselt infrastruktúraszolgáltatásokért felelős vezetője az EMEIA-régióban. „Célunk, hogy a virtuális ügyintézők előbb-utóbb átmenjenek a Turing-teszten, azaz a hívó fél ne ismerje fel, hogy géppel beszél. A gyakori támogatáskérések kiszolgálásának automatizálásával lehetővé tesszük, hogy az élő ügyintézők minden eddiginél gyorsabban reagáljanak a bonyolultabb támogatási igényekre.”


 Ár és piaci bevezetés


A Fujitsu Social Command Center már jelenleg is elérhető. A megoldás árát egyedileg, a nyújtandó szolgáltatások körétől függően kalkuláljuk.


 Szerkesztők figyelmébe


1 „A következő generációs ügyfélszolgálatok fehér könyve” (The White Book of Next-Generation Service Desks) címmel kiadott Fujitsu-tanulmány letölthető innen: https://digitalworkplace.global.fujitsu.com/white-book-next-generation-service-desk/


 Internetes háttéranyagok



 Sajtókapcsolat


Molnár Panna                                                                               Bozóki Tímea
Vision Communications                                                          Fujitsu Technology Solutions Kft.
Tel.: + 36 20 953 1300                                                             Tel.: + 36 30 650 86 02
E-mail: panna.molnar.external@ts.fujitsu.com         E-mail: timea.bozoki@ts.fujitsu.com


 A Fujitsuról


Japán vezető infokommunikációs technológiai (IKT) vállalata, a Fujitsu technológiai termékek, megoldások és szolgáltatások teljes választékát kínálja. Ügyfeleit mintegy 155 ezer Fujitsu dolgozó támogatja a világ több mint 100 országában. Célunk, hogy tapasztalatainkat hasznosítva és az IKT-ban rejlő lehetőségeket kiaknázva, ügyfeleinkkel együtt alakítsuk a társadalom jövőjét. A Fujitsu Limited (TSE: 6702) 4500 milliárd jen (40 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el a 2017. március 31-én zárt pénzügyi évben. További információ: http://www.fujitsu.com.


 A Fujitsu EMEIA-ról


A Fujitsu lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy a hagyományos IKT és a digitális innováció közötti egyensúly megteremtésével, magabiztosan kiaknázzák a digitális technológiában rejlő lehetőségeket. Termékekből, megoldásokból és szolgáltatásokból álló komplett portfóliójával versenyelőnyhöz juttatja ügyfeleit a digitális átalakulás korában. A Fujitsu több mint 29 ezer embernek ad munkát az Európa, a Közel-Kelet és Afrika országait és Indiát átfogó EMEIA-régióban. Bővebben: http://www.fujitsu.com/fts/about/


 A szövegben említett cég- és terméknevek az érintett védjegytulajdonosok védjegyei vagy bejegyzett védjegyei lehetnek. A sajtóközleményben közölt információk a kiadás időpontjában érvényesek, és előzetes értesítés nélkül megváltoztathatók