NET'54 Üzleti Kommunikáció

Hálózati konfigurációs hézagokat derít fel egy új magyar fejlesztés

Céginfo | 2016.04.14 11:33

10 hálózati eszközből 9-nél találhatók az optimális működést akadályozó, illetve biztonsági rést eredményező beállítási hibák, derült ki egy új magyar fejlesztés éles üzeméből. A NET’54 által kifejlesztett NETaudIT nevű rendszer akár többezres eszközparkot is képes mindössze 15 perc alatt átvizsgálni, majd az optimális beállításokra javaslatot tenni Cisco, Avaya, HP, illetve Alcatel eszközöket alkalmazó, de tetszőleges gyártóval bővíthető környezetben.

Gold Partner minősítéssel díjazta a Cisco a NET’54-et

Céginfo | 2014.09.03 11:43

Cisco Gold Partnerré lépett elő a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. A legmagasabb, Gold minősítési fokozat elérése érdekében a vállalat jelentősen bővítette a Cisco hálózati és informatikai portfóliójához kapcsolódó kompetenciáit. Ez is hozzájárult ahhoz, hogy a NET’54 2,5 milliárdos árbevétellel zárta az idei első félévet, ami közel 20 százalékos növekedést jelent 2013 hasonló időszakához képest.

Ügyfeleik és munkatársaik idejét is pazarolják a vállalatok?

Céginfo | 2013.12.04 19:48

Tízből kilenc vállalat küzd hálózati problémákkal, pedig a belső használatú és ügyfélalkalmazások fennakadásainak jó része könnyedén megoldható lenne forgalomoptimalizálással – derült ki a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. nemrég kiadott tanulmányából. Az ingyenesen letölthető elemzésből azt is megtudhatjuk, kiknek érdemes beruházni a forgalomoptimalizálásba, és mekkora ráfordítást jelent mindez egy cégnek.

Microsoft Gold minősítést szerzett a NET’54

Céginfo | 2013.08.16 09:41

Magyarországon a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. az elsők között érdemelte ki a Microsoft Communications kompetencia Gold fokozatú partnerminősítését. A Microsoft által kidolgozott szigorú minősítési rendszer elsődleges feltételei közt szerepel a kiemelkedő szaktudású, kijelölt tanúsítványokkal rendelkező szakembergárda

Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje

Céginfo | 2013.03.25 14:36

Már magyar nyelven is elérhető a call centerekben alkalmazott Nuance Vocalizer felolvasó szoftver, amely képes szövegalapú dokumentumok emberi beszéddé alakítására. A leginnovatívabb szolgáltatás a hangalapú biometrikus azonosítást megvalósító megoldás, melyet a Magyar Telekom ügyfelei használhatnak először hazánkban. Ezen fejlesztést a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. tervezte és valósította meg.

A NET’54 Kft. szakértelmét a Cisco igazolja

Céginfo | 2012.09.20 10:09

Alig két évvel a piacra lépést követően Silver minősítéssel díjazta a Cisco a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. szakmai és üzleti teljesítményét. A NET’54 számára éves szinten az árbevétel jelentős részét képező Cisco értékesítés mellett a minősítés alapját a kiválóan képzett szakembergárda jelentette.

Megújította pénzügyi tranzakcióit támogató telefonos rendszerét a K&H

Céginfo | 2012.08.30 11:16

A NET’54 Üzleti Kommunikáció egy éves előkészítő munkát követően nemrégiben telepítette a K&H Bank deviza- és állampapír-piaci tranzakcióit támogató új telefonos rendszerét. Korábbi jó tapasztalatai miatt kérte fel a pénzintézet a NET’54-et meglévő TDM architektúrára épülő rendszerének korszerűsítésére.

Közigazgatási adatokat védenek

Céginfo | 2012.07.23 16:14

A NET’54 Üzleti Kommunikáció mostantól kiemelt minősítésű partnerként kínálja hazánkban a Check Point Software Technologies biztonsági megoldásszállító termékeit. A bevezetés óta több közigazgatási szerv és vezető autógyártó vállalat választotta már a Check Point rendszerét hálózatbiztonságának fejlesztéséhez.

Ügyfélszolgálati fejlesztéssel racionalizál az Erste Bank

Céginfo | 2012.03.26 17:39

A magyarországi Erste Bank Hungary Zrt. a racionalizálás és az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása érdekében modernizálta contact centerét. A pénzintézet ügyfélszolgálatának teljes korszerűsítésére az Avaya gyártói ajánlására a NET’54 Üzleti Kommunikációt kérte fel. A 2011 második felében átadott megoldás képes az olyan kiugró ügyfélforgalom gyors kezelésére is, mint amilyen például a végtörlesztés kapcsán volt tapasztalható.

Öt perc után elveszítjük az ügyfelet

Céginfo | 2011.09.07 13:18

Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről

A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya

Céginfo | 2011.07.06 12:31

Avaya Service Expert címet szerzett a NET’54.

Díjnyertes ügyfélszolgálati forgalom

Céginfo | 2011.06.16 12:14

2010-ben a NET’54 lett az Avaya legnagyobb hazai partnere

Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon - Valós idejű beszélgetés-elemzéssel javítható a call centerek hatékonysága

Céginfo | 2011.03.29 13:31

A telefonos ügyfélszolgálatokon elhangzó beszélgetések valós időben történő elemzésére és javaslatok azonnali megfogalmazására is alkalmas az új, mesterséges intelligenciával felvértezett alkalmazás, a NICE Real-Time Speech Analytics. Hazánkban a NET’54 Üzleti Kommunikáció által forgalmazott ügyfélszolgálati megoldás nem pusztán az ügyfél-elégedettséget javítja, hanem alkalmas az értékesítés hatékonyságának növelésére is

Avaya Gold Business Partner lett a NET’54

Céginfo | 2011.02.09 10:39

2010-es szakmai és üzleti eredményei alapján a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Business Partner státuszt. A távközlési megoldásszállító az Avaya követelményrendszerét jelentősen túlteljesítve lett a cím birtokosa.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.