Net54 hírek

Hálózati konfigurációs hézagokat derít fel egy új magyar fejlesztés

NET'54 -

10 hálózati eszközből 9-nél találhatók az optimális működést akadályozó, illetve biztonsági rést eredményező beállítási...

Gold Partner minősítéssel díjazta a Cisco a NET’54-et

Árok Bianka -

Cisco Gold Partnerré lépett elő a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. A legmagasabb, Gold minősítési fokozat elérése...

Ügyfeleik és munkatársaik idejét is pazarolják a vállalatok?

NET'54 Üzleti Kommunikáció -

Tízből kilenc vállalat küzd hálózati problémákkal, pedig a belső használatú és ügyfélalkalmazások fennakadásainak jó...

Microsoft Gold minősítést szerzett a NET’54

Árok Bianka -

Magyarországon a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. az elsők között érdemelte ki a Microsoft Communications kompetencia...

Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje

NET'54 -

Már magyar nyelven is elérhető a call centerekben alkalmazott Nuance Vocalizer felolvasó szoftver, amely képes...

A NET’54 Kft. szakértelmét a Cisco igazolja

-

Alig két évvel a piacra lépést követően Silver minősítéssel díjazta a Cisco a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. szakmai...

Megújította pénzügyi tranzakcióit támogató telefonos rendszerét a K&H

-

A NET’54 Üzleti Kommunikáció egy éves előkészítő munkát követően nemrégiben telepítette a K&H Bank deviza...

Közigazgatási adatokat védenek

NEt'54 -

A NET’54 Üzleti Kommunikáció mostantól kiemelt minősítésű partnerként kínálja hazánkban a Check Point Software...

Ügyfélszolgálati fejlesztéssel racionalizál az Erste Bank

-

A magyarországi Erste Bank Hungary Zrt. a racionalizálás és az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása érdekében...

Azonnali problémamegoldással az elégedettebb ügyfélért

Kolma Kornél -

Többszörösen megtérülő call centeres beruházás a webes self-service területén

Öt perc után elveszítjük az ügyfelet

Kolma Kornél -

Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről

A Synergontól igazolt át a NET’54 új kereskedelmi igazgatója

NET\'54 -

Dinamikus növekedésének támogatására új pozíciókat hozott létre a NET’54 Üzleti Kommunikáció. Gasztonyi Gábor (38)...

A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya

Kolma Kornél -

Avaya Service Expert címet szerzett a NET’54.

Díjnyertes ügyfélszolgálati forgalom

Kolma Kornél -

2010-ben a NET’54 lett az Avaya legnagyobb hazai partnere

Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon - Valós idejű beszélgetés-elemzéssel javítható a call centerek hatékonysága

Kolma Kornél -

A telefonos ügyfélszolgálatokon elhangzó beszélgetések valós időben történő elemzésére és javaslatok azonnali...

Avaya Gold Business Partner lett a NET’54

NET'54 -

2010-es szakmai és üzleti eredményei alapján a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Business Partner...