Nyom(tat)ós segítség a mobil felhasználók számára

, Olvasó

A papírmentes iroda egyre népszerűbb törekvés, a legtöbb munkahelyen azonban továbbra is szükség van nyomtatókra, hiszen számos iratot kell papíralapon megőrizni, egyes nyomtatott dokumentumokra pedig a jobb áttekinthetőség miatt van szükség. A munkavégzési szokások ugyanakkor jelentősen megváltoztak az elmúlt években: ma már teljesen természetes, ha valaki nem asztali számítógépen, hanem valamilyen mobil eszközön dolgozik.

Ezért általános igény a felhasználók részéről, hogy okostelefonokról, tabletekről és laptopokról is tudjanak anyagokat küldeni közvetlenül a nyomtatóra. Ha a papírmentesség terén még nem is sikerül lépést tartani az elvárásokkal, a mobil nyomtatás már rendkívül egyszerűen megvalósítható az olyan megoldások segítségével, mint például az iPrint.



A szoftverkészülékként elérhető eszköz lehetővé teszi, hogy a felhasználók önkiszolgáló módon nyomtassanak a szervezet összes, akár régebbi típusú nyomtatóján is bármilyen Android, BlackBerry, Chromebook, iOS vagy Windows mobil eszközről, illetve Linux, Mac vagy Windows asztali számítógépről. Az iPrint támogatja az Apple AirPrint megoldását, ennek köszönhetően a felhasználók egyszerűen, előzetes telepítés nélkül nyomtathatnak Mac és iOS eszközökről bármilyen, az Apple által tanúsított nyomtatón.


Az eszköz számos hasznos funkcióval könnyíti meg a mobil nyomtatást, beleértve a dokumentumkonvertálót és a QR-kód olvasót. A nyomtatási feladatok e-mailben vagy webes böngészőben is elküldhetők, ezáltal a nyomtatók előzetes telepítés nélkül is használhatók bármilyen készülékről. Az eszközben egy WalkUp Printing funkció is elérhető, amely csak akkor indítja el a nyomtatást, amikor a felhasználó a nyomtatón lévő gombbal, az azonosító kártyájával vagy az iPrint alkalmazással engedélyezi azt. Ezáltal segít elkerülni a véletlenül elküldött nyomtatási feladatokkal járó pazarlást, valamint növeli a dokumentumbiztonságot. A felhasználókat továbbá egy nyomtatói portál is segíti az egyszerű használatban, amelyen keresztül gyorsabban kereshetik meg, érhetik el és vehetik igénybe az infrastruktúrában található nyomtatókat.


 


Magyarországi Képviselet


A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet a vállalati szoftvermegoldások hazai piacának egyik legfontosabb szereplője, a vállalati infrastruktúra egészére kiterjedő megoldást nyújt.


A NetIQ termékvonal átfogó biztonsági portfóliót kínál, különös tekintettel a személyazonosság-kezelés, biztonság, megfelelőség és szolgáltatásmenedzsment terén. A Novell csoportmunkaeszközök, hálózati és fájlkezelési megoldások, valamint rendszer-felügyeleti termékek segítségével a vállalatok és intézmények produktívabbá, biztonságosabbá és könnyebben felügyelhetővé tehetik munkakörnyezetüket. A SUSE Linux, valamint a köré épülő portfólió hatékony, nyílt forráskódú megoldásokat biztosít a fizikai, virtuális és felhőalapú környezetekben egyaránt, legyen szó akár szerverekről, desktop oldali igényekről, felügyeletről vagy szolgáltatásokról.


A NetIQ, a Novell és a SUSE anyavállalatai a Micro Focus cégcsoport részét képezik.


A Magyarországi Képviselet termékeivel, az egyes területekre fókuszált fejlesztéssel, hazai konzultációs részlegével és partnereivel segíti ügyfeleit a kritikus fontosságú üzleti alkalmazások biztonságos, költséghatékony, és megbízható üzemeltetésében.